平成31 年1 月21 日
支出負担行為担当官
東京国税局総務部次長 堀池 義治
◎ 調達機関番号 015 ◎所在地番号 13
○第1 号
1 調達内容
(1) 品目分類番号 6
(2) 購入等件名及び数量
印刷用紙の購入 一式
(3) 購入等物品の特質等 入札説明書による。
(4) 納入期間 平成31 年4 月1 日から平成32 年3 月31 日まで
(5) 納入場所 入札説明書による。
(6) 入札方法
落札決定に当たっては、入札書に記載された金額に当該金額の8%に相当する額を加算した金額(当該金額に1 円未満の端数があるときは、その端数金額を切り捨てるものとする。)をもって落札価格とするので、入札者は、消費税及び地方消費税に係る課税事業者であるか免税事業者であるかを問わず、見積もった契約金額の108 分の100 に相当する金額を入札書に記載すること。
2 競争参加資格
(1) 予算決算及び会計令第70 条の規定に該当しない者であること。
なお、未成年者、被保佐人又は被補助人であって、契約締結のために必要な同意を得ている者は、同条中、特別の理由がある場合に該当する。
(2) 予算決算及び会計令第71 条の規定に該当しない者であること。
(3) 平成28、29、30 年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「物品の販売」であって、「A」、「B」又は「C」の等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、当該競争参加資格を有していない者であって、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、「物品の販売」の「A」、「B」又は「C」の等級に格付けされた者であること。
(4) 経営の状況又は信用度が極度に悪化していないと認められる等、適正な契約の履行が確保される者であること。
(5) 各省各庁から指名停止等を受けていない者(支出負担行為担当官が特に認めるものを含む。)であること。
3 入札書の提出場所等
(1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
〒104-8449 東京都中央区築地5−3−1 東京国税局総務部会計課用度係 吉田 純 電話03−3542−2111 内線2228
(2) 入札説明書の交付方法 随時交付する。
(3) 入札説明会の日時及び場所 実施しない。
(4) 応札物品証明書兼保証書等の受領期限 平成31 年3 月12 日午後4 時00 分
(5) 入札書の受領期限 平成31 年3 月12 日午後5 時00 分
(6) 開札の日時及び場所 平成31 年3 月15 日午前10 時00 分 東京国税局1 階第2 ・・ED室
4 電子入札システムの利用
本件は、電子調達システムを利用した応札及び入開札手続により実施するものとする。 ただし、紙による入札書の提出も可とする。詳細については、入札説明書のとおり。
5 その他
(1) 入札及び契約手続において使用する言語及び通貨 日本語及び日本国通貨
(2) 入札保証金及び契約保証金 免除する。なお、契約金保証金の免除に当たっては、落札者が契約締結の際に平成31・32・33 年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)を有していることを条件とする。
(3) 入札の無効 本公告に示した競争参加資格のない者のした入札及び入札に関する条件に違反した入札
(4) 契約書作成の要否 要
(5) 落札者の決定方法 予算決算及び会計令第79 条の規定に基づいて作成された予定価格の制限の範囲内で最低価格をもって有効な入札を行った者を落札者とする。
(6) 手続における交渉の有無 無
(7) 競争参加資格の申請の時期及び場所
「競争参加者の資格に関する公示」(平成30 年11 月26 日付官報)に記載されている時期及び場所のとおり。
(8) その他 詳細は入札説明書による。
6 Summary
(1) Official in charge of disbursement of the procuring entity: Yoshiharu Horiike Deputy Assistant Regional Commissioner (Planning and Administration), Tokyo Regional Taxation Bureau.
(2) Classification of the products to be procured: 6
(3) Nature and quantity of the products to be purchased: “Print paper 1set”
(4) Delivery period: From 1 April 2019 through 31 March 2020.
(5) Delivery place: Refer to the tender explanation.
(6) Qualification for participating in the tendering procedures : Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall;@not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; Furthermore, minors, Person under Conservatorship or Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause; A not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; B have Grade“A, B or C in the selling” in terms of the qualification for participating in tenders by Organizations in Kanto Koshinetsu district, in terms of the qualification for participating in tenders Ministry of Finance(Single qualification for every ministry and agency)in the fiscal years 2016,2017 and 2018. Can eligible person is a person whose business condition and credit are deemed not to be a severe degradation, and who is sure to implement the contract. Dhave not received suspension of designated contractor status, etc. from any ministry or agency (including person specially qualified by officials incharge of disbursement of the procuring entity).
(7) Time limit for tender: 5:00P.M.12 March, 2019
(8) Submit a document of a system to prove their ability to supply the system concerned and meet our requirements in order to be judged acceptable by the contracting entity; and provide explanations on the contents of the above document by request.
(9) Other: For details concerning this tender, Refer to the Tender explanation.
(10) Contact point for the notice: Jun Yoshida Procurement Section, Accounting Division, Tokyo Regional Taxation Bureau 5-3-1 Tsukiji Chuo-ku Tokyo 104-8449 Japan TEL03-3542-2111 ex.2228
○第2 号
1 調達内容
(1) 品目分類番号 6
(2) 購入等件名及び数量
電子式複写機用紙の購入 一式
(3)(5)(6) 第1 号1(3)(5)(6)に同じ。
(4) 納入期間 平成31 年4 月1 日から平成32 年3 月31 日
2 競争参加資格
(1)(2)(4)(5) 第1 号2(1)(2)(4)(5)に同じ。
(3) 平成28、29、30 年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「物品の販売」であって、「A」又は「B」の等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、・槙Y競争参加資格を有していない者であって、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、「物品の販売」の「A」又は「B」の等級に格付けされた者であること。
3 入札書の提出場所等
(1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の・付場所及び問い合わせ先
〒104-8449 東京都中央区築地5−3−1 東京国税局総務部会計課用度係 林 佳織 電話03−3542−2111 内線2229
(2)(3) 第1 号3(2)(4)に同じ。
(4) 入札書の受領期限 平成31 年3 月12 日午後5 時00 分
(5) 開札の日時及び場所 平成31 年3 月15 日午前11 時00 分 東京国税局1 階第2 入札室
4 電子調達システムの利用
第1 号4 に同じ。
5 その他
第1 号5 に同じ。
6 Summary
(1)(2)(4)(5)(7)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
(3) Nature and quantity of the products to be purchased: “Copier paper 1 set”
(6) Qualification for participating in the tendering procedures: Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall; @not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; Furthermore minors, Person under Conservatorship or Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause; A not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; B have Grade “A or B in the selling” in terms of the qualification for participating in tenders, by Organizations in Kanto Koshinetsu district, in terms of the qualification for participating in tenders Ministry of Finance (Single qualification for every ministry and agency) in the fiscal years 2016, 2017 and 2018. Can eligible person is a person whose business condition and credit are deemed not to be a severe degradation, and who is sure to implement the contract. Dhave not received suspension of designated contractor status, etc. from any ministry or agency (including person specially qualified by officials in charge of disbursement of the procuring entity).
(10) Contact point for the notice: Kaoru Hayashi Procurement Section, Accounting Division, Tokyo Regional Taxation Bureau 5-3-1 Tsukiji Chuo-ku Tokyo 104-8449 Japan
TEL03-3542-2111 ex.2229
○第3 号
1 調達内容
(1) 品目分・゙番号 53
(2) 購入等件名及び数量
文書等の搬送 一式
(3) 調達案件の仕様等 入札説明書による。
(4) 履行期間 平成31 年4 月1 日から平成32 年3 月31 日まで。
(5) 履行場所 入札説明書による。
(6) 第1 号1(6)に同じ。
2 競争参加資格
(1)(2)(4)(5) 第1 号2(1)(2)(4)(5)に同じ。
(3) 平成28、29、30 年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「役務の提供等」であって、「A」又は「B」の等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、当該競争参加資格を有していない者であって、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、「役務の提供等」の「A」又は「B」の等級に格付けされた者であること。
(6) その他 詳細は入札説明書による。
3 入札書の提出場所等
(1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
〒104-8449 東京都中央区築地5−3−1 東京国税局総務部会計課経費第1 係 小浦功嗣 電話03-3542-2111 内線2238
(2)(3) 第1 号3(2)(3)に同じ。
(4) 証明書等の受領期限 平成31 年3 月13 日午前10 時30 分
(5) 入札書の受領期限 平成31 年3 月13 日午前11 時30 分
(6) 開札の日時及び場所 平成31 年3 月13 日午後2 時30 分 東京国税局1 階第2 入札室
4 電子調達システムの利用
第1 号4 に同じ。
5 その他
(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1 号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
(5) 落札者の決定方法 入札書の入札価格が予算決算及び会計令第79 条の規定に基づいて作成された予定価格の制限の範囲内で最低価格をもって有効な入札を行った者を落札者とする。ただし、落札者となるべき者の入札価格によっては、その者により当該契約の内容に適合した履行がなされないおそれがあると認められるとき、又はその者と契約を締結することが公正な取引の秩序を乱すこととなるおそれがあって著しく不適当であると認められるときは、予定価格の制限の範囲内の価格をもって入札した他の者を落札者とすることがある。
6 Summary
(1)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
(2) Classification of the services to be procured : 53
(3) Nature and quantity of the services to be required:Transportation of documents etc 1set
(4) Fulfillment period : From 1 April 2019 through 31 March 2020
(5) Implementation place : Refer to the tender explanation.
(6) Qualification for participating in the tendering procedures: Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall;@ not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; Furthermore minors, Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause;Anot come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget ,Auditing and Accounting;B have Grade "A or B in offer of services etc.” in terms of the qualification for participating in tenders by the Organizations in Kanto Koushinetsu area related to the Ministry of Finance(Single qualification for every ministry and agency)in the fiscal
years 2016, 2017 and 2018.;Chave not received suspension of designated contractor status ,etc. from any ministry or agency (including person specially qualified by officials incharge of disbursement of the procuring entity).;Dan eligible person is a person whose business condition and credit are deemed not to a severe degradation,and who is sure to implement the contract.;EOther :Refer to the tender explanation.
(7) Time-limit for tender : 11:30 A.M. 13 March 2019
(10) Contact point for the notice : Kouji Koura Keihidaiichi Section, Accounts Division Tokyo Regional Taxation Bureau 5-3-1 Tsukiji Chuo-ku Tokyo 104-8449 Japan. TEL 03-3542-2111 ex. 2238
○第4 号
1 調達内容
(1) 品目分類番号 74
(2) 購入等件名及び数量 集配金等搬送業務 (区分1〜16) 一式
(3)(5) 第3 号1(3)(5)に同じ。
(4) 履行期間 平成31 年4 月1 日から平成32 年3 月31 日まで。
(6) 入札方法 入札は、区分1 から区分16 まで、区分ごとに順次行う。落札決定に当たっては、入札書に記載された金額に当該金額の8 パーセントに相当する額を加算した金額(当該金額に1 円未満の端数があるときは、その端数金額を切り捨てるものとする。)をもって落札価格とするので、入札者は、消費税及び地方消費税に係る課税事業者であるか免税事業者であるかを問わず、見積もった契約金額の108 分の100 に相当する金額を入札書に記載すること。
2 競争参加資格
(1)(2)(4)(5) 第1 号2(1)(2)(4)(5)に同じ。(3) 平成28、29、30 年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「役務の提供等」であって、「A」、「B」、「C」又は 「D」の等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、当該競争参加資格を有していない者であって、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、 「役務の提供等」の「A」、「B」、「C」又は「D」の等級に格付けされた者であること。
(6) 第3 号2(6)に同じ。
3 入札書の提出場所等
(1) 第3 号3(1)に同じ。
(2)(3) 第1 号3(2)(3)に同じ。
(4) 証明書等の受領期限 平成31 年3 月14 日午前10 時30 分。
(5) 入札書の受領期限 平成31 年3 月14 日午前11 時30 分。ただし、入札書を持参する場合は開札の日時までとする。
(6) 開札の日時及び場所 平成31 年3 月14 日午後1 時30 分 東京国税局1 階第2 入札室
4 その他
(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1 号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
(5) 第3 号5(5)に同じ。
5 Summary
(1)(8) The same with the notice above(NO,1)
(2) Classification of the services to Be procured : 74
(3) Nature and quantity of the services tobe required : Transportation services (collected taxes etc)(gloup1〜16), 1 set
(4)(9) The same with the notice above(NO,3)
(5) Fulfillment place : Refer to the tender explanation.
(6) Qualification for participating in the tendering procedures: Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall;@ not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget ,Auditing and Accounting; Furthermore minors, Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause;・A not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget ,Auditing and Accounting;B have Grade "A , B , C or D in offer of services etc.” in terms of the qualification for participating in tenders by the Organizations in Kanto Koushinetsu area related to the Ministry of Finance(Single qualification for every ministry and agency)in the fiscal years 2016, 2017 and 2018.C have not received suspension of designated contractor status , etc. From any ministry or agency(including person specially qualified by officials incharge of disbursement of the procuring entity). Dan eligible person is a person whose business condition and credit are deemed not to a severe degradation , and who is sure to implement the contract. ;EOther :Refer to the tender explanation.
(7) Time-limit for tender : 11:30 A.M. 14 March 2019 in case of by mail ; 1:30 P.M. 14 March 2019 in case of by hand.
○第5 号
1 調達内容
(1) 品目分類番号 75、78、28
(2) 購入等件名及び数量
大手町合同庁舎3 号館における施設管理・運営業務 一式
(3)(5) 第3 号1(3)(5)に同じ。
(4) 履行期間 平成31 年4 月1 日から平成32 年3 月31 日までの間。
(6) 第1 号1(6)に同じ。
2 競争参加資格
(1)(2)(4)(5) 第1 号2(1)(2)(4)(5)に同じ。
(3)(6) 第3 号2(3)(6)に同じ。
3 入札書の提出場所等
(1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
〒104-8449 東京都中央区築地5−3−1
東京国税局総務部会計課経費第1 係 日下部 幸浩 電話03-3542-2111 内線2236
(2) 第1 号3(2)に同じ。
(3) 証明書等の受領期限 平成31 年3 月13 日午前10 時00 分
(4) 入札書の受領期限 平成31 年3 月13 日午前11 時00 分
(5) 開札の日時及び場所 平成31 年3 月13 日午後1 時00 分 東京国税局1 階第2 入札室
4 電子調達システムの利用
第1 号4 に同じ。
5 その他
(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1 号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
(5) 第3 号5(5)に同じ。
6 Summary
(1)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
(2) Classification of the services to be procured : 75,78,28
(3) Nature and quantity of the services to be required : Management and maintenance Otemachi common building NO.3 for government offices , 1 set.
(4)(5)(6) The same with the notice above(NO,3)
(7) Time-limit for tender: 11:00 A.M. 13 March 2019.
(10) Contact point for the notice : Yukihiro Kusakabe Keihi Daiichi Section, Accounting
Division, Tokyo Regional Taxation Bureau 5-3-1 Tsukiji Chuo-ku Tokyo 104-8449 Japan. TEL03-3542-2111 ex2236
○第6 号
1 調達内容
(1) 品目分類番号 76
(2) 購入等件名及び数量
段ボール箱の製造 一式
(3)(5)(6) 第1 号1(3)(5)(6)に同じ。
(4) 納入期間 平成31 年4 月1 日から平成32 年3 月31 日まで
2 競争参加資格
(1)(2)(4)(5) 第1 号2(1)(2)(4)(5)に同じ。
(3) 平成28、29、30 年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「物品の製造」であって「A」、「B」、「C」又は「D」の等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、当該競争参加資格を有していない者であって、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、「物品の製造」の「A」、「B」、「C」又は「D」 の等級に格付けされた者であること。
3 入札書の提出場所等
(1)(2)(3)(4) ・・ 号3(1)(2)(3)(4)に同じ。
(5) 入札書の受領期限 平成31 年3 月12 日午後5 時00 分
(6) 開札の日時及び場所 平成31 年3 月15 日午後1 時30 分 東京国税局1 階第1 入札室
4 電子調達システムの利用
第1 号4 に同じ。
5 その他
(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1 号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
(5) 第3 号5(5)に同じ。
6 Summary
(1)(4)(5)(7)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
(2) Classification of the products to be procured: 76
(3) Nature and quantity of the products to be purchased: “Special corrugated fibreboard boxes 1 set”
(6) Qualification for participating in the tendering procedures: Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall; @not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; Furthermore, minors, Person under Conservatorship or Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause; A not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; Bhave Grade “A , B , C or D in the manufacturing ” in terms of the qualification for participating in tenders, by Organizations in Kanto Koshinetsu district, in terms of the qualification for participating in tenders Ministry of Finance (Single qualification for every ministry and agency) in the fiscal years 2016, 2017 and 2018.Can eligible person is a person whose business condition and credit are deemed not to be a severe degradation, and who is sure to implement the contract. Dhave not received suspension of designated contractor status, etc. from any ministry or agency (including person specially qualified by officials in charge of disbursement of the procuring entity).
(10) The same with the notice above(NO,2)
○第7 号
1 調達内容
(1) 品目分類番号 76
(2) 購入等件名及び数量
クラフト及び窓あき封筒の製造 一式
(3)(5)(6) 第1 号1(3)(5)(6)に同じ。
(4) 納入期間 平成31 年4 月1 日から平成32 年3 月31 日
2 競争参加資格
(1)(2)(4)(5) 第1 号2(1)(2)(4)(5)に同じ。
(3) 第6 号2(3)に同じ。
3 入札書の提出場所等
(1)(2)(3)(4) 第1 号3(1)(2)(3)(4)に同じ。
(5) 入札書の受領期限 平成31 年3 月12 日午後5 時00 分
(6) 開札の日時及び場所 平成31 年3 月15 日午後3 時00 分 東京国税局1 階第1 入札室
4 電子調達システムの利用
  第1号4に同じ。
 5 その他
 (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
 (5) 第3号5(5)に同じ。
 6 Summary
(1)(4)(5)(7)(8)(9)(10) The same with the notice above (NO.1)
(2) Classification of the products to be procured: 76
(3) Nature and quantity of the products to be purchased: "Special envelope 1 set"
(6) the same with the notice above (NO.6)