次のとおり一般競争入札に付します。

平成27年1月13日

支出負担行為担当官
東京国税局総務部次長 山下 孝一

◎ 調達機関番号 015 ◎所在地番号 13

○ 第1号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 2
  2. (2) 購入等件名及び数量
    ガソリンの購入 一式
  3. (3) 購入等物品の特質等 入札説明書による。
  4. (4) 納入期間 平成27年4月1日から平成28年3月31日まで
  5. (5) 納入場所 入札説明書による。
  6. (6) 入札方法
    落札決定に当たっては、入札書に記載された金額に当該金額の8%に相当する額を加算した金額(当該金額に1円未満の端数があるときは、その端数金額を切り捨てるものとする。)をもって落札価格とするので、入札者は、消費税及び地方消費税に係る課税事業者であるか免税事業者であるかを問わず、見積もった契約金額の108分の100に相当する金額を入札書に記載すること。

2 競争参加資格

  1. (1) 予算決算及び会計令第70条の規定に該当しない者であること。
    なお、未成年者、被保佐人又は被補助人であって、契約締結のために必要な同意を得ている者は、同条中、特別の理由がある場合に該当する。
  2. (2) 予算決算及び会計令第71条の規定に該当しない者であること。
  3. (3) 平成25、26、27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「物品の販売」であって、「A」、「B」又は「C」の等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、当該競争参加資格を有していない者で、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、「物品の販売」の「A」、「B」又は「C」の等級に格付けされた者であること。
  4. (4) 各省各庁から指名停止等を受けていない者(支出負担行為担当官が特に認める者を含 む。)であること。
  5. (5) 経営の状況又は信用度が極度に悪化していないと認められる等、適正な契約の履行が確保される者であること。
  6. (6) その他 入札説明書による。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒100-8102 東京都千代田区大手町1−3−3 大手町合同庁舎3号館
    東京国税局総務部会計課用度係 藤田 宗一 電話03−3216−6811 内線2167
  2. (2) 入札説明書の交付方法 随時交付する。
  3. (3) 入札説明会の日時及び場所 実施しない。
  4. (4) 応札物品証明書等の提出期限 平成27年3月5日午前10時00分
  5. (5) 入札書の受領期限 平成27年3月5日午後5時00分。
  6. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月6日午前10時00分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  • 本件は、電子調達システムを利用した応札及び入開札手続により実施するものとする。ただし、紙による入札書の提出も可とする。詳細については、入札説明書のとおり。

5 その他

  1. (1) 入札及び契約手続において使用する言語及び通貨 日本語及び日本国通貨。
  2. (2) 入札保証金及び契約保証金 免除。
  3. (3) 入札の無効 本公告に示した競争参加資格のない者のした入札及び入札に関する条件に違反した入札。
  4. (4) 契約書作成の要否 要。
  5. (5) 落札者の決定方法 予算決算及び会計令第79条の規定に基づいて作成された予定価格の制限の範囲内で最低価格をもって有効な入札を行った者を落札者とする。
  6. (6) 手続における交渉の有無 無。
  7. (7) 競争参加資格の申請の時期及び場所
    「競争参加者の資格に関する公示」(平成26年3月28日付官報)に記載されている時期及び場所のとおり。
  8. (8) その他 詳細は入札説明書による。

6 Summary

  1. (1) Official in charge of disbursement of the procuring entity : Kouichi Yamashita Deputy Assistant Regional Commissioner (Management and Coordination), Tokyo Regional Taxation Bureau
  2. (2) Classification of the products to be procured: 2
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased: Gasoline 1set
  4. (4) Delivery period: From 1 April 2015 through 31 March 2016
  5. (5) Delivery place: Refer to the tender explanation
  6. (6) Qualification for participating in the tendering procedures: Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall; 1not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; Furthermore, minors, Person under conservatorship or Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause; 2not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; 3have Grade “A ,BorC in the selling ” in Kanto・ Koshinetsu district, Ministry of Finance (Single qualification for every ministry and agency) in the fiscal years 2013, 2014 and 2015. 4an eligible person is a person whose business condition and credit are deemed not to be a severe degradation,and who is sure to implement the contract.5have not received suspension of designated contractor status, etc. from any ministry or agency (including person specially qualified by officials in charge of disbursement of the procuring entity)
  7. (7) Time limit for tender:5:00 p.m. 5 March 2015.
  8. (8) Submit a document of a system to prove their ability to supply the system concerned and meet our requirements in order to be judged acceptable by the contracting entity; and provide explanations on the contents of the above document by request.
  9. (9) Other: for details concerning this tender, refer to the Tender explanation
  10. (10) Contact point for the notice: Shuuichi Fujita Procurement Section, Accounting Division, Tokyo Regional Taxation Bureau 1-3-3 Otemachi Chiyoda-ku Tokyo 100-8102 Japan TEL 03-3216-6811 ex.2167

○ 第2号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 6
  2. (2) 購入等件名及び数量
    段ボール箱の製造 一式
  3. (3)(4)(5)(6) 第1号1(3)(4)(5)(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(4)(5)(6)に同じ。
  2. (3) 平成25、26、27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「物品の製造」であって、「A」、「B」、「C」又は「D」の等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、当該競争参加資格を有していない者であって、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、「物品の製造」の「A」、「B」、「C」又は「D」の等級に格付けされた者であること。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒100-8102 東京都千代田区大手町1−3−3 大手町合同庁舎3号館
    東京国税局総務部会計課用度係 小西 正洋 電話03−3216−6811 内線2167
  2. (2)(3) 第1号3(2)(3)に同じ。
  3. (4) 応札物品証明書兼保証書等の受領期限 平成27年3月9日午前10時00分
  4. (5) 入札書の受領期限 平成27年3月9日午後5時00分
  5. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月10日午前10時00分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  •  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
  2. (5) 落札者の決定方法 入札書の入札価格が予算決算及び会計令第79条の規定に基づいて作成された予定価格の制限の範囲内で最低価格をもって有効な入札を行った者を落札者とする。ただし、落札者となるべき者の入札価格によっては、その者により当該契約の内容に適合した履行がなされないおそれがあると認められるとき、又はその者と契約を締結することが公正な取引の秩序を乱すこととなるおそれがあって著しく不適当であると認められるときは、予定価格の制限の範囲内の価格をもって入札した他の者を落札者とすることがある。

6 Summary

  1. (1)(4)(5)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) Classification of the products to be procured: 6
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased: “Special corrugated fibreboard boxes 1 set”
  4. (6) Qualification for participating in the tendering procedures: Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall; 1not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; Furthermore, minors, Person under Conservatorship or Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause; 2not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; 3have Grade “A, B , C or D in the manufacturing” in terms of the qualification for participating in tenders by Organizations in Kanto・Koshinetsu area related to Ministry of Finance (Single qualification for every ministry and agency) in the fiscal years 2013, 2014 and 2015.4an eligible person is a person whose business condition and credit are deemed not to be a severe degradation, and who is sure to implement the contract. 5have not received suspension of designated contractor status, etc. from any ministry or agency (including person specially qualified by officials in charge of disbursement of the procuring entity).
  5. (7) Time limit for tender:5:00 p.m. 9 March 2015
  6. (10) Contact point for the notice: Masahiro Konishi Procurement Section, Accounting Division, Tokyo Regional Taxation Bureau 1-3-3 Otemachi Chiyoda-ku Tokyo 100-8102 Japan TEL03-3216-6811 ex.2167

○ 第3号

1 調達内容

  1. (1) 第2号1(1)に同じ。
  2. (2) 購入等件名及び数量
    電子式複写機用紙の購入 一式
  3. (3)(4)(5)(6) 第1号1(3)(4)(5)(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(4)(5)(6)に同じ。
  2. (3) 平成25、26、27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「物品の販売」であって、「A」又は「B」の等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、当該競争参加資格を有していない者であって、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、「物品の販売」の「A」又は「B」の等級に格付けされた者であること。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 第2号3(1)に同じ。
  2. (2)(3) 第1号3(2)(3)に同じ。
  3. (4) 応札物品証明書兼保証書等の受領期限 平成27年3月6日午前10時00分
  4. (5) 入札書の受領期限 平成27年3月6日午後5時00分
  5. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月9日午前10時30分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  1.  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(5)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(5)(6)(7)(8)に同じ。

6 Summary

  1. (1)(4)(5)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2)(10) The same with the notice above(NO,2)
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased: “Copier paper 1 set”
  4. (6) Qualification for participating in the tendering procedures: Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall; 1not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; Furthermore, minors, Person under Conservatorship or Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause; 2not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; 3have Grade “A or B in the selling” in terms of the qualification for participating in tenders by Organizations in Kanto・Koshinetsu area related to Ministry of Finance (Single qualification for every ministry and agency) in the fiscal years 2013, 2014 and 2015.4an eligible person is a person whose business condition and credit are deemed not to be a severe degradation, and who is sure to implement the contract. 5have not received suspension of designated contractor status, etc. from any ministry or agency (including person specially qualified by officials in charge of disbursement of the procuring entity).
  5. (7) Time limit for tender:5:00 p.m. 6 March 2015

○ 第4号

1 調達内容

  1. (1) 第2号1(1)に同じ。
  2. (2) 購入等件名及び数量
    印刷用紙の購入 一式
  3. (3)(4)(5)(6) 第1号1(3)(4)(5)(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(3)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(3)(4)(5)(6)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒100-8102 東京都千代田区大手町1−3−3 大手町合同庁舎3号館
    東京国税局総務部会計課用度係 西岡 洋介 電話03−3216−6811 内線2168
  2. (2)(3) 第1号3(2)(3)に同じ。
  3. (4) 応札物品証明書兼保証書等の受領期限 平成27年3月11日午前10時00分
  4. (5) 入札書の受領期限 平成27年3月11日午後5時00分
  5. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月12日午前11時00分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  •  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(5)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(5)(6)(7)(8)に同じ。

6 Summary

  1. (1)(4)(5)(6)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) The same with the notice above(NO,2)
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased: “Print paper 1set”
  4. (7) Time limit for tender: 5:00p.m.11 March, 2015
  5. (10) Contact point for the notice: Yosuke Nishioka Procurement Section, Accounts Division, and Tokyo Regional Taxation Bureau 1-3-3 Otemachi Chiyoda-ku Tokyo 100-8102 Japan TEL03-3216-6811 ex.2168

○ 第5号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 14
  2. (2) 購入等件名及び数量
    トナーカートリッジほかの購入 一式
  3. (3)(4)(5)(6) 第1号1(3)(4)(5)(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(4)(5)(6)に同じ。
  2. (3) 平成25、26、27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「物品の販売」であって、「A」、「B」、「C」又は「D」の等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、当該競争参加資格を有していない者であって、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、「物品の販売」の「A」、「B」、「C」又は「D」の等級に格付けされた者であること。

3 入札書の提出場所等

  1. (1)(4)(5) 第2号3(1)(4)(5)に同じ。
  2. (2)(3) 第1号3(2)(3)に同じ。
  3. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月10日午後1時30分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室

4 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(5)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(5)(6)(7)(8)に同じ。

5 Summary

  1. (1)(4)(5)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) Classification of the products to be procured: 14
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased: “Toner cartridge, etc. 1 set”
  4. (6) Qualification for participating in the tendering procedures: Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall; 1not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; Furthermore, minors, Person under Conservatorship or Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause; 2not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; 3have Grade “A , B , C or D in the selling” in terms of the qualification for participating in tenders by Organizations in Kanto・Koshinetsu area related to Ministry of Finance (Single qualification for every ministry and agency) in the fiscal years 2013, 2014 and 2015.4an eligible person is a person whose business condition and credit are deemed not to be a severe degradation, and who is sure to implement the contract. 5have not received suspension of designated contractor status, etc. from any ministry or agency (including person specially qualified by officials in charge of disbursement of the procuring entity).
  5. (7)(10) The same with the notice above(NO,2)

○ 第6号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 26
  2. (2) 購入等件名及び数量
    文具類の購入 一式
  3. (3)(4)(5)(6) 第1号1(3)(4)(5)(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(3)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(3)(4)(5)(6)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 第2号3(1)に同じ。
  2. (2)(3)(4)(5) 第1号3(2)(3)(4)(5)に同じ。
  3. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月6日午前10時30分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  •  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(5)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(5)(6)(7)(8)に同じ。

6 Summary

  1. (1)(4)(5)(6)(7)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) Classification of the products to be procured: 26
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased: “Stationery, etc. 1 set”
  4. (10) The same with the notice above(NO,2)

○ 第7号

1 調達内容

  1. (1) 第6号1(1)に同じ。
  2. (2) 購入等件名及び数量
    日用品ほかの購入 一式
  3. (3)(4)(5)(6) 第1号1(3)(4)(5)(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(3)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(3)(4)(5)(6)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 第2号3(1)に同じ。
  2. (2)(3)(4) 第1号3(2)(3)(4)に同じ。
  3. (5) 第2号3(5)に同じ。
  4. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月9日午後3時30分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  •  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(5)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(5)(6)(7)(8)に同じ。

6 Summary

  1. (1)(4)(5)(6)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) The same with the notice above(NO,6)
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased: Commodity etc, 1set
  4. (7) Time limit for tender:3:30 p.m. 9 March 2015.
  5. (10) The same with the notice above(NO,2)

○ 第8号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 28、75、78
  2. (2) 購入等件名及び数量
    大手町合同庁舎3号館における施設管理・運営業務 一式
  3. (3) 調達案件の仕様等 入札説明書による。
  4. (4) 実施期間 平成27年5月7日から平成28年3月31日までの間。
  5. (5) 実施場所 入札説明書による。
  6. (6) 第1号1(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(4)(5)(6)に同じ。
  2. (3) 平成25、26、27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「役務の提供等」であって、「A」又は「B」の等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、当該競争参加資格を有していない者であって、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、「役務の提供等」の「A」又は「B」の等級に格付けされた者であること。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒100-8102東京都千代田区大手町1−3−3 大手町合同庁舎第3号館
    東京国税局総務部会計課 経費第1係 藤井 恭子 電話03-3216-6811 内線2156
  2. (2) 第1号3(2)に同じ。
  3. (3) 入札説明会の日時及び場所
    平成27年3月5日午後2時00分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室
  4. (4) 証明書等の受領期限 平成27年3月13日午後3時00分
  5. (5) 入札書の受領期限 平成27年3月13日午後4時00分
  6. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月13日午後4時30分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  •  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
  2. (5) 第2号5(5)に同じ。

6 Summary

  1. (1)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) Classification of the services to be procured : 28,75,78
  3. (3) Nature and quantity of the services to be required : Institution Management/administration duties complete set in the Government building that Tokyo Regional Taxation Bureau manages, 1set.
  4. (4) Fulfillment period : From 7 May 2015 through 31 March 2016
  5. (5) Implementation place : Refer to the tender explanation.
  6. (6) Qualification for participating in the tendering procedures: Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall;1not come under Article 70 of theCabinet Order concerning the Budget ,Auditing and Accounting; Furthermore minors, Person under Assistance that obtained the consentnecessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause;2not come under Article71 of the Cabinet Order concerning the Budget ,Auditing and Accounting;3have Grade "A or B in offer of services etc.” in terms ofthe qualification for participating in tenders by the Organizations in Kanto Koushinetsuarea related to the Ministry of Finance(Single qualification for every ministry and agency)in the fiscal years 2013,2014 and 2015;4have not received suspension of designatedcontractor status ,etc. from any ministry or agency (including person specially qualified by officials in charge of disbursement of the procuring entity);5an eligible person is a person whose business condition and credit are deemed not to be a severe degradation ,and who is sure to implement the contract. ;6Other : Refer to the tender explanation.
  7. (7) Time-limit for tender: 4:00 p.m. 13 March 2015.
  8. (10) Contact point for the notice : Kyoko Fujii Keihi Daiichi Section, Accounting Division, Tokyo Regional Taxation Bureau 1-3-3 Otemachi Chiyodaku Tokyo 100-8102 Japan. TEL03-3216-6811 ex8990

○ 第9号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 53
  2. (2) 購入等件名及び数量
    文書等の搬送 一式
  3. (3) 第8号1(3)に同じ。
  4. (4) 履行期間 平成27年4月1日から平成28年3月31日まで。
  5. (5) 履行場所 入札説明書による。
  6. (6) 第1号1(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(4)(5)(6)に同じ。
  2. (3) 第8号2(3)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒100-8102 東京都千代田区大手町1−3−3 大手町合同庁舎3号館
    東京国税局総務部会計課経費第1係 木田 容子 電話03-3216-6811 内線2157
  2. (2) 第1号3(1)に同じ。
  3. (3) 入札説明会の日時及び場所 平成27年2月5日午前10時00分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室
  4. (4) 証明書等の受領期限 平成27年3月6日午前10時00分。
  5. (5) 入札書の受領期限 平成27年3月6日午前11時00分。
  6. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月6日午後2時00分 大手町合同庁舎3号館2階第二入札室

4 電子調達システムの利用

  •  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
  2. (5) 第2号5(5)に同じ。

6 Summary

  1. (1)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) Classification of the services to be procured : 53
  3. (3) Nature and quantity of the services to be required:Transportation of documents etc 1set
  4. (4) Fulfillment period : From 1st April 2015 through 31 March 2016
  5. (5) Fulfillment place : Refer to the tender explanation.
  6. (6) The same with the notice above(NO,8)
  7. (7) Time-limit for tender : 11:00 a.m. 6 March 2014
  8. (10) Contact point for the notice : Yoko Kida Keihidaiichi Section, Accounts Division, Tokyo Regional Taxation Bureau 1-3-3 Otemachi Chiyodaku Tokyo 100-8102 Japan. TEL 03-3216-6811 ex.2157

○ 第10号

1 調達内容

  1. (1)(4)(5) 第9号1(1)(4)(5)に同じ。
  2. (2) 購入等件名及び数量 レンタカーの借用 一式
  3. (3) 第8号1(3)に同じ。
  4. (6) 第1号1(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(4)(5)(6)に同じ。
  2. (3) 平成25、26、27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「役務の提供等」であって、「A」、「B」、「C」又は「D」の等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、当該競争参加資格を有していない者で、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、競争参加資格者名簿に登録された者であること。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒100-8102 東京都千代田区大手町1−3−3 大手町合同庁舎3号館
    東京国税局総務部会計課経費第2係 平野 道明
    電話03-3216-6811 内線2179
  2. (2) 第1号3(2)に同じ。
  3. (3) 入札書の受領期限 平成27年3月11日午後2時00分。ただし、入札書を持参する場合は開札の日時までとする。
  4. (4) 開札の日時及び場所 平成27年3月11日午後3時00分 大手町合同庁舎3号館2階第二入札室
    なお、開札は地域毎に分け、区分毎に順次行う。

4 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
  2. (5) 第2号5(5)に同じ。

5 Summary

  1. (1) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2)(4)(5) The same with the notice above(NO,9)
  3. (3) Nature and quantity of the services to be required : Borrowing of rental car, 1Set.
  4. (6) Qualification for participating in the tendering procedures: Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall;1not come under Article 70 of theCabinet Order concerning the Budget ,Auditing and Accounting; Furthermore minors, Person under Conservatorship or Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause;2Not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget ,Auditing and Accounting;3have not received suspension of designated contractor status, etc. from any ministry of agency (including person specially qualified by officials incharge of disbursement of the procuring entity).4have Grade "A,B,C or D in offer of services etc.”in terms of the qualification for participating in tenders by the Organizations in Kanto Koushinetsu area related to the Ministry of Finance(Single qualification for everyministry and agency)in the fiscal years 2013,2014 and 2015;5Regarding a contract with Official in charge of disbursement of the procuring entity, an eligible person meansto fulfill the contract properly such as realizing that his business condition or credit is not so bad.
  5. (7) Time-limit for tender : 2:00 p.m. 11 March 2015 in case of by mail ; 3:00 p.m. 11 March 2015 in case of by hand.
  6. (8) Other : For details concerning this tender, refer to the Tender explanation.
  7. (9) Contact point for the notice : Michiaki Hirano Procurement Section, Accounting Division,Tokyo Regional Taxation Bureau1-3-3 OtemachiChiyodaku Tokyo 100-8102 Japan. TEL 03-3216-6811 ex2179

○ 第11号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 56、57
  2. (2) 購入等件名及び数量 磁気テープ等の搬送業務及び管理業務(区分1〜4) 一式
  3. (3) 第8号1(3)に同じ。
  4. (4) 使用期間 平成27年4月1日から平成28年3月31日までの間。
  5. (5) 需要場所 入札説明書による。
  6. (6) 第1号1(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5) 第1号2(1)(2)(4)(5)に同じ。
  2. (3) 第10号2(3)に同じ。
  3. (6) 一般財団法人日本情報経済社会推進協会の承諾するプライバシーマークもしくは同協会又は同協会の指定機関による国際規格ISO27001を取得していること。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒100-8102 東京都千代田区大手町1−3−3 大手町合同庁舎3号館
    東京国税局総務部会計課電算管理係 星川 瑞華 電話03−3216−6811 内線2175
  2. (2) 第1号3(2)に同じ。
  3. (3) 入札書、指名停止等に関する申出書及び誓約書(役員等名簿を含む。)の受領期限 平成27年3月5日午前9時00分。ただし、入札書を持参する場合は入札書の受領期限を開札の日時までとする。
  4. (4) 開札の日時及び場所 平成27年3月5日午後3時30分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室
    なお、開札は、需要場所を適宜の区分に分け、区分毎に順次行う。

4 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
  2. (5) 第2号5(5)に同じ。

5 Summary

  1. (1)(4)(5) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) Classification of the products to be procured: 56,57
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased: Transportation and Safekeeping of Magnetic tapes 1set
  4. (6) The same with the notice above(NO,10)
  5. (7) Regarding a contract with Official in charge of disbursement of the procuring entity, an eligible person means to fulfill the contract properly such as realizing that his business condition or credit is not so bad.
  6. (8) Time limit for tender: 9:00 p.m. 5 March 2015 in case of by mail ; 3:30 p.m. 5 March 2015 in case of by hand.
  7. (9) Other: for details concerning this tender, refer to the Tender explanation
  8. (10) Contact point for the notice: Mizuka Hoshikawa Densankanri Section, Accounts Division, Tokyo Regional Taxation Bureau 1-3-3 Otemachi Chiyoda-ku Tokyo 100-8102 Japan TEL03-3216-6811 ex.2175

○ 第12号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 57
  2. (2) 購入等件名及び数量 小型荷物及び大型荷物の配達業務 一式
  3. (3) 第8号1(3)に同じ。
  4. (4)(5) 第9号1(4)(5)に同じ。
  5. (6) 第1号1(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5) 第1号2(1)(2)(4)(5)に同じ。
  2. (3) 第8号2(3)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒100-8102 東京都千代田区大手町1−3−3 大手町合同庁舎3号館
    東京国税局総務部会計課経費第2係 岩川 后江 電話03−3216−6811 内線2177
  2. (2) 第1号3(2)に同じ。
  3. (3) 証明書等の受領期限 平成27年3月9日午前10時00分
  4. (4) 入札書の受領期限 平成27年3月9日午前11時30分。
  5. (5) 開札の日時及び場所 平成27年3月9日午後1時30分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  •  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
  2. (5) 第2号5(5)に同じ。

6 Summary

  1. (1)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) Classification of the services to be procured: 57
  3. (3) Nature and quantity of the services to be required : Delivery business of small and large luggage, 1Set.
  4. (4)(5) The same with the notice above(NO,9)
  5. (6) The same with the notice above(NO,8)
  6. (7) Time limit for tender :11:30 a.m. 9 March 2015
  7. (10) Contact point for the notice: Kimie Iwakawa Procurement Section, Accounting Division,Tokyo Regional Taxation Bureau1-3-3 Otemachi Chiyodaku Tokyo 100-8102 Japan. TEL 03-3216-6811 ex.2177

○ 第13号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 71
  2. (2) 借用等件名及び数量
    LAN配線等の敷設及び移設作業等 一式
  3. (3) 第8号1(3)に同じ。
  4. (4) 履行期限 入札説明書による。
  5. (5) 第9号1(5)に同じ。
  6. (6) 第1号1(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(3)(5)(6) 第1号2(1)(2)(3)(5)(6)に同じ。
  2. (4) 平成25、26、27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「役務の提供等」であって、「A」、「B」又は「C」等級に格付けされ、関東・甲信越地域の競争参加資格を有する者、又は、当該競争参加資格を有していない者であって、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、「役務の提供等」の「A」又は「B」又は「C」等級に格付けされた者であること。
    もしくは、平成25・26年度の関東地区財務省関係機関における競争参加資格が「電気工事」又は、「電気通信工事」であって、「A」又は「B」等級に格付けされた者であること。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒100-8102 東京都千代田区大手町1−3−3 大手町合同庁舎3号館
    東京国税局総務部会計課用度係 高嶋 聡 電話03−3216−6811 内線2167
  2. (2)(3) 第1号3(2)(3)に同じ。
  3. (4) 応札物品証明書兼保証書等の受領期限
    平成27年3月10日午前10時00分
  4. (5) 第4号3(5)に同じ。
  5. (6) 開札の日時及び場所
    平成27年3月12日午後1時30分 大手町合同庁舎3号館 2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  •  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
  2. (5) 第2号5(5)に同じ。

6 Summary

  1. (1)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) Classification of the products to be procured: 71
  3. (3) Nature and quantity of the products to rent :“Setting and moving of local area network wiring”
  4. (4)(5) The same with the notice above(NO,9)
  5. (6) Qualification for participating in the tendering procedures : Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall;1not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting; Furthermore, minors, Person under Conservatorship or Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause;2not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting;3have Grade“A,B or C in terms of the qualification for participating in tenders of the “offer of service etc” by Organizations in Kanto・Koshinetsu area related to Ministry of Finance(Single qualification for every ministry and agency)in the fiscal years, 2013,2014 and 2015. Or have Grade A or B in terms of the qualification for participating in tenders of the “Electrical Work or Telecommunication Work” by Organizations in Kanto area related to the fiscal years 2013 and 2014. 4an eligible person is a person whose business condition and credit are deemed not to be a severe degradation, and who is sure to implement the contract.5have not received suspension of designated contractor status, etc. from any ministry of agency (including person specially qualified by officials in charge of disbursement of the procuring entity).
  6. (7) The same with the notice above(NO,4)
  7. (10) Contact point for the notice: Satoshi Takashima Procurement Section, Accounts Division, and Tokyo Regional Taxation Bureau 1-3-3 Otemachi Chiyoda-ku Tokyo 100-8102 Japan TEL03-3216-6811 ex.2167

○ 第14号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 74
  2. (2) 購入等件名及び数量 集配金等搬送業務 一式
  3. (3) 第8号1(3)に同じ。
  4. (4)(5) 第9号1(4)(5)に同じ。
  5. (6) 第1号1(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(4)(5)(6)に同じ。
  2. (3) 第10号2(3)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 第9号3(1)に同じ。
  2. (2) 第1号3(2)に同じ。
  3. (3) 入札説明会の日時及び場所 平成27年2月10日午前10時00分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室
  4. (4) 証明書等の受領期限 平成27年3月9日午前10時30分。
  5. (5) 入札書の受領期限 平成27年3月9日午前11時30分。ただし、入札書を持参する場合は開札の日時までとする。
  6. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月9日午後2時00分 大手町合同庁舎3号館2階第二入札室

4 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
  2. (5) 第2号5(5)に同じ。

5 Summary

  1. (1) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) Classification of the services to be procured : 74
  3. (3) Nature and quantity of the services to be required : Transportation services(collected taxes etc), 1 set
  4. (4)(5)(9) The same with the notice above(NO,9)
  5. (6)(8) The same with the notice above (NO,10)
  6. (7) Time-limit for tender : 11:30 A.M, 9 March 2015 in case of by mail ; 2:00 p.m. 9 March 2015 in case of by hand.

○ 第15号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 76
  2. (2) 購入等件名及び数量
    クラフト及び窓あき封筒の製造 一式
  3. (3)(4)(5)(6) 第1号1(3)(4)(5)(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(4)(5)(6)に同じ。
  2. (3) 第2号2(3)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 第2号3(1)に同じ。
  2. (2)(3)(5) 第1号3(2)(3)(5)に同じ。
  3. (4) 応札物品証明書兼保証書等の受領期限 平成27年3月5日午前11時00分
  4. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月6日午後3時00分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  •  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
  2. (5) 第2号5(5)に同じ。

6 Summary

  1. (1)(4)(5)(7)(8)(9) The same with the notice above(NO,1)
  2. (2) Classification of the products to be procured: 76
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased: “Special envelope 1 set”
  4. (6)(10) The same with the notice above(NO,2)

○ 第16号

1 調達内容

  1. (1) 第15号1(1)に同じ。
  2. (2) 購入等件名及び数量
    文書等の印刷業務 一式
  3. (3)(4)(5)(6) 第1号1(3)(4)(5)(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(4)(5)(6)に同じ。
  2. (3) 第2号2(3)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 第4号3(1)に同じ。
  2. (2) 第1号3(2)に同じ。
  3. (3) 入札説明会の日時及び場所 平成27年2月16日午後1時30分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室
  4. (4) 応札物品証明書兼保証書等の受領期限 平成27年3月12日午前10時00分
  5. (5) 入札書の受領期限 平成27年3月12日午後5時00分
  6. (6) 開札の日時及び場所 平成27年3月13日午前10時30分 大手町合同庁舎3号館2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  •  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
  2. (5) 第2号5(3)に同じ。

6 Summary

  1. (1)(4)(5)(8)(9) The same with the notice above(NO,1).
  2. (2) The same with the notice above(NO,15)
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased: Print of documents etc, 1set
  4. (6)(10) The same with the notice above(NO,2).
  5. (7) Time limit for tender: 5:00p.m.12 March, 2015

○ 第17号

1 調達内容

  1. (1) 第15号1(1)に同じ。
  2. (2) 購入等件名及び数量 資料情報カード(法人税)のプリント及び裁断業務 一式
  3. (3) 第8号1(3)に同じ。
  4. (4)(5) 第9号1(4)(5)に同じ。
  5. (6) 第1号1(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)(2)(4)(5)(6) 第1号2(1)(2)(4)(5)(6)に同じ。
  2. (3) 第10号2(3)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒100−8102 東京都千代田区大手町1−3−3 大手町合同庁舎第3号館
    東京国税局総務部会計課電算管理係 栗岡 広宜 電話03−3216−6811 内線2175
  2. (2)(3) 第1号3(2)(3)に同じ。
  3. (4) 応札条件等証明書等の受領期限 平成27年3月5日午前11時00分
  4. (5) 入札書の受領期限 平成27年3月5日午後4時00分。
  5. (6) 開札の日時及び場所
    平成27年3月6日午後4時00分 大手町合同庁舎第3号館2階第一入札室

4 電子調達システムの利用

  •  第1号4に同じ。

5 その他

  1. (1)(2)(3)(4)(6)(7)(8) 第1号5(1)(2)(3)(4)(6)(7)(8)に同じ。
  2. (5) 第2号5(5)に同じ。

6 Summary

  1. (1)(4)(5)(8)(9) The same with the notice above(NO,1).
  2. (2) The same with the notice above(NO,15).
  3. (3) Nature and quantity of the services to be required: Print and cutting of Information card (Corporation tax ) 1Set.
  4. (6) The same with the notice above(NO,10).
  5. (7) Time limit for tender: 4:00 p.m.5 March 2015
  6. (10) Contract point for the notice : Hironobu Kurioka Densankanri Section, Accounting Division, Tokyo Regional Taxation Bureau, 3-3 Otemachi 1 Chome Chiyoda-ku Tokyo 100-8102 Japan. TEL 03-3216-6811 ex.2175