次のとおり一般競争入札に付します。
平成26年12月11日
支出負担行為担当官
熊本国税局総務部次長 長田 洋介
◎調達機関番号015◎所在地番号43

○第1号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 26
  2. (2) 購入等件名及び数量
    熊本東税務署外24税務署庁舎等で使用する電気の購入一式
  3. (3) 調達案件の仕様等 入札説明書による。
  4. (4) 供給期間 平成27年4月1日から平成28年3月31日までの間
  5. (5) 需要場所 支出負担行為担当官が指定する場所
  6. (6) 入札方法 入札金額は、各者において設定する契約電力に対する単価(同一月においては単一のものとし、小数点以下を含むことができる。)及び使用電力量に対する単価(同一月においては単一のものとし、小数点以下を含むことができる。)を根拠とし、当局が提示する契約電力及び予定使用電力量の対価を入札金額とすること。
    なお、落札決定に当たっては、入札書に記載された金額に当該金額の8パーセントに相当する額を加算した金額(当該金額に1円未満の端数があるときは、その端数金額を切り捨てるものとする。)をもって落札価格とするので、入札者は、消費税に係る課税事業者であるか免税事業者であるかを問わず、見積もった契約金額の108分の100に相当する金額を入札書に記載すること。

2 競争参加資格

  1. (1) 予算決算及び会計令第70条の規定に該当しない者であること。
    なお、未成年者、被保佐人又は被補助人であって、契約締結のために必要な同意を得ている者は、同条中、特別の理由がある場合に該当する。
  2. (2) 予算決算及び会計令第71条の規定に該当しない者であること。
  3. (3) 平成25・26・27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「役務の提供等」の「A」又は「B」等級に格付けされ、九州・沖縄地域の競争参加資格を有する者、又は当該競争参加資格を有していない者で、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、競争参加資格者名簿に登載された者であること。
  4. (4) 各省各庁から指名停止等を受けていない者(支出負担行為担当官が特に認める者を含む。)であること。
  5. (5) 経営の状況又は信用度が極度に悪化していないと認められる者であり、適正な契約の履行が確保される者であること。
  6. (6) 電気事業法第3条第1項の規定に基づき一般電気事業者としての許可を得ている者又は同法16条の2第1項の規定に基づき特定規模電気事業者としての届出を行っている者であること。
  7. (7) 省CO2化の要素を考慮する観点から、入札説明書に記載する基準を満たすこと。
  8. (8) その他の条件等、詳細は入札説明書による。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒860−8603 熊本市中央区二の丸1番2号 熊本合同庁舎1号館
    平成27年1月5日以降 〒860−8603 熊本市西区春日2丁目10番1号 熊本地方合同庁舎B棟
     熊本国税局総務部会計課経費係 高木英孝 電話096−354−6171
  2. (2) 入札説明の期間及び場所 平成27年2月2日17時00分まで、上記(1)の場所で随時行う。
  3. (3) 証明書等(入札説明書記載)の受領期限 平成27年2月2日 17時00分
  4. (4) 入札書の受領期限 平成27年2月4日 17時00分
  5. (5) 開札の日時及び場所 平成27年2月5日 13時30分 熊本国税局入札室

4 その他

  1. (1) 入札及び契約手続において使用する言語及び通貨 日本語及び日本国通貨に限る。
  2. (2) 入札保証金及び契約保証金 免除
  3. (3) 入札の無効 本公告に示した競争参加資格のない者のした入札及び入札に関する条件に違反した入札
  4. (4) 契約書作成の要否 要
  5. (5) 落札者の決定方法 予算決算及び会計令第79条の規定に基づいて作成された予定価格の制限の範囲内で、最低価格をもって有効な入札を行った者を落札者とする。
  6. (6) 手続きにおける交渉の有無、 無
  7. (7) その他詳細は入札説明書による。

5 Summary

  1. (1) Official in charge ofdisbursement of the procuring entity : YousukeNagata. Deputy Assistant RegionalCommissioner (Management and Coordination),Kumamoto Regional TaxationBureau
  2. (2) Classification of theservices to be procured:26
  3. (3) Nature and quantity ofthe products to be purchased:Contract of Electricity to be used in 24 Tax Officebesides Kumamotohigashi Tax Office 1set.
  4. (4) Delivery period:From April 1,2015 through March 31,2016.
  5. (5) Delivery place:The place specified by the Deputy AssistantRegional Commissioner.
  6. (6) Qualifications forparticipating in the tenderingprocedures:Suppliers eligible for participatingin the proposed tender arethose who shall:
    1. 1 Not come under Article 70 of Cabinet Order concerningthe Budget, Auditing and Accounting. Furthermore,minors,Person under Conservatorship orPerson under Assistance that obtainedthe consent necessary for concluding a contract may beapplicable under cases of special reasonswithin the said clause.
    2. 2 Not come underArticle 71 of the CabinetOrder concerning the Budget, Auditingand Accounting.
    3. 3 HaveGrade"A"or"B"in the Selling in terms of the qualification for participating in tenders by Organizations in the Kyusyu・Okinawa area related to the Ministry of Finance (Single qualification for every Ministry and agency)in the fiscal year 2013、2014 and 2015.
    4. 4 Have notreceived suspension of Designated contractorstatus,etc. from any ministry or agency (including person specially qualifiedby Officials in charge ofdisbursement of the procuring entity).
    5. 5 An eligible person is a person whose business condition andcredit are deemed not to be asevere degradation, and who is sure toimplement the contract.
    6. 6 Have permission to be a general electric enterprise inaccordance with Article 3,Section 1 of the Electricity UtilitiesIndustry Law , or have registered as aspecified scale electricenterprise in accordance with Article16-2,Section 1of the same law.
    7. 7 Fulfill the requirement mentioned in the tender manual that are stated from viewpoint of reducing CO2.
    8. 8 Other requirements for participating in this tender refer toTender explanation.
  7. (7)Time-limit for tender:5:00 PM,February 4,2015.
  8. (8)Other:For detailsconcerning this tender refer to the Tender explanation.
  9. (9)Contact point for thenotice:Hidetaka Takaki. Procurement Section,Accounts Division,Kumamoto RegionalTaxation Bureau,1-2 NinomaruKumamoto Cyuo-Ku 860-8603 Japan,TEL 096-354-6171 From January 5,2015. 2-10-1 Kasuga Kumamoto Nishi-Ku860-8603 Japan

○第2号

1 調達内容

  1. (1) 第1号1(1)に同じ。
  2. (2) 購入件名及び数量 玉名合同庁舎外6庁舎で使用する電気の購入一式
  3. (3)〜(6) 第1号1(3)〜(6)に同じ。

2 競争参加資格

  •  第1号2に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1)〜(4) 第1号3(1)〜(4)に同じ。
  2. (5) 開札の日時及び場所 平成27年2月5日 15時00分 熊本国税局入札室

4 その他

  •  第1号4に同じ。

5 Summary

  1. (1)〜(9) The same with the Notice(No.1)

○第3号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 75、78
  2. (2) 購入等件名及び数量 合同庁舎総合ビルメンテナンス業務(グループ1(宇土合同庁舎)からグループ8(種子島合同庁舎))
  3. (3) 第1号1(3)に同じ。
  4. (4) 履行期間 平成27年4月1日から平成28年3月31日までの間
  5. (5) 履行場所 支出負担行為担当官が指定する場所
  6. (6) 入札方法 入札は、グループ1からグループ8までグループごとに入札に付する。
    落札決定に当たっては、入札書に記載された金額に当該金額の8パーセントに相当する額を加算した金額(当該金額に1円未満の端数があるときは、その端数金額を切り捨てるものとする。)をもって落札価格とするので、入札者は、消費税に係る課税事業者であるか免税事業者であるかを問わず、見積もった契約金額の108分の100に相当する金額を入札書に記載すること。

2 競争参加資格

  1. (1)〜(2) 第1号2(1)〜(2)に同じ。
  2. (3) 平成25・26・27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「役務の提供等」の「B」又は「C」等級に格付けされ、九州・沖縄地域の競争参加資格を有する者、又は当該競争参加資格を有していない者で、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、競争参加資格者名簿に登載された者であること。
  3. (4)〜(5) 第1号2(4)〜(5)に同じ。
  4. (6) 第1号2(8)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒860−8603 熊本市中央区二の丸1番2号 熊本合同庁舎1号館
     平成27年1月5日以降〒860−8603 熊本市西区春日2丁目10番1号熊本地方合同庁舎B棟
    熊本国税局総務部会計課経費係 小路 瑛介 電話096−354−6171
  2. (2) 入札説明の期間及び場所 平成27年2月10日17時00分まで、上記場所で随時行う。
  3. (3) 証明書等の受領期限 平成27年2月10日17時00分まで。
  4. (4) 入札書の受領期限 平成27年2月12日17時00分まで。ただし、入札書を持参する場合は開札の日時までとする。
  5. (5) 開札の日時及び場所 平成27年2月13日13時00分熊本国税局入札室

4 その他

  •  第1号4に同じ。

5 Summary

  1. (1), (6)1245and(8) The same with the Notice (No.1)
  2. (2) Classification of the services to be procured:75,78
  3. (3) Natureand quantity of the services to be required:Complexmaintenance duties of combination Government buildings,Fromthe first group (Uto combination Government buildings) throughthe eighth group (Tanegashima combination Government buildings).
  4. (4)Fulfillment period: From April 1,2015 through March 31,2016.
  5. (5) Fulfillment place:The placespecified by the Deputy Assistant Regional Commissioner.
  6. (6) Qualificationsfor participating in the tendering procedures:Suppliers eligible for participatingin the proposed tender are thosewho shall:
    1. 3 have Grade″ B or C in offer of services″interms of the qualificationfor participating in tenders by Organizations in the Kyusyu・Okinawa area related to the Ministry of Finance (Singlequalificationfor every ministry and agency)in the fiscal year 2013,2014 and 2015.
  7. (7) Time-limit for tender:5:00 PM, February 12,2015 in case of by mail,1:00 PM,February 13, 2015 in case of by hand.
  8. (9) Contactpoint for the notice: Eisuke Shouji. Procurement Section,AccountsDivision,Kumamoto Regional Taxation Bureau,1-2 Ninomaru Chuo-kuKumamoto City 860-8603 Japan,TEL 096-354-617 From January 5,2015. 2-10-1 Kasuga Kumamoto Nishi-Ku 860-8603 Japan

○第4号

1 調達内容

  1. (1) 第3号1(1)に同じ。
  2. (2) 購入等件名及び数量
    熊本東税務署ほか34税務署庁舎等のビルメンテナンス業務(グループ1熊本県からグループ5税務大学校熊本研修所)
  3. (3)〜(5) 第3号1(3)〜(5)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)〜(2) 第1号2(1)〜(2)に同じ。
  2. (3) 平成25・26・27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「役務の提供等」でグループ1熊本県及びグループ3宮崎県については「C」又は「D」等級、グループ2大分県、グループ4鹿児島県及びグループ5税務大学校については「B」、「C」又は「D」に格付けされ、九州・沖縄地域の競争参加資格を有する者、又は当該競争参加資格を有していない者で、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、競争参加資格者名簿に登載された者であること。
  3. (4)〜(5) 第1号1(4)〜(5)に同じ。
  4. (6) 入札方法 入札は、グループ1からグループ5までグループごとに入札に付する。
    落札決定に当たっては、入札書に記載された金額に当該金額の8パーセントに相当する額を加算した金額(当該金額に1円未満の端数があるときは、その端数金額を切り捨てるものとする。)をもって落札価格とするので、入札者は、消費税に係る課税事業者であるか免税事業者であるかを問わず、見積もった契約金額の108分の100に相当する金額を入札書に記載すること。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒860−8603 熊本市中央区二の丸1番2号熊本合同庁舎1号館
    平成27年1月5日以降 〒860−8603 熊本市西区春日2丁目10番1号 熊本地方合同庁舎B棟
    熊本国税局総務部会計課経費係 神野 真湖 電話096−354−6171
  2. (2) 入札説明の期間及び場所 平成27年2月6日17時00分まで、上記場所で随時行う。
  3. (3) 証明書等の受領期限 平成27年2月6日17時00分まで。
  4. (4) 入札書の受領期限 平成27年2月9日17時00分まで。ただし、入札書を持参する場合は開札の日時までとする。
  5. (5) 開札の日時及び場所 平成27年2月10日14時00分熊本国税局入札室

4 第1号4に同じ。

5 Summary

  1. (1), (2),(4)〜 (6)1,2,45 and (8) Thesame with the Notice (No.3)
  2. (3) Nature and quantity of the services to be required:Thebuilding maintenance duties of the Kumamotohigashi Tax Office and 34 Tax OfficeFrom the first group (Kumamoto) through the fifth group (Kumamoto Trainingcenter of Tax College).
  3. (6) Qualifications for participating in the tendering procedures:Suppliers eligible for participatingin the proposed tender are thosewho shall:
    1. 3 have Grade the first group(Kumamoto)and the three group(Miyazaki) ″ C or D in offer of services″the two group (Oita), the four group(Kagoshima)and the fifth group (Kumamoto Training center of Tax College)″ B,C or D in offer of services″in terms ofthe qualification for participating in tenders by Organizations in the Kyusyu・Okinawa area related to the Ministry of Finance (Singlequalificationfor every ministry and agency)in the fiscal year 2013,2014 and 2015.
  4. (7) Time-limit for tender:5:00 PM, February 9,2015in case of by mail, 2:00 PM,February 10,2015 in case of by hand.
  5. (9) Contact point for the notice:Mako Kamino. Procurement Section,AccountsDivision,Kumamoto Regional Taxation Bureau,1-2 Ninomaru Chuo-kuKumamoto City 860-8603 Japan,TEL 096-354-6171 From January 5,2015. 2-10-1 Kasuga Kumamoto Nishi-Ku 860-8603 Japan

○第5号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 71、27
  2. (2) 購入等件名及び数量
    データエントリー業務(第1グループから第2グループ)
  3. (3)〜(5) 第3号1(3)〜(5)に同じ。
  4. (6) 入札方法 入札は、第1グループから第2グループまで、各グループごとに入札に付する。
    落札決定に当たっては、入札書に記載された金額に当該金額の8パーセントに相当する額を加算した金額(当該金額に1円未満の端数があるときは、その端数金額を切り捨てるものとする。)をもって落札価格とするので、入札者は、消費税に係る課税事業者であるか免税事業者であるかを問わず、見積もった契約金額の108分の100に相当する金額を入札書に記載すること。

2 競争参加資格

  1. (1)〜(2) 第1号2(1)〜(2)に同じ。
  2. (3) 第3号2(3)に同じ。
  3. (4)〜(5) 第1号2(4)〜(5)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
    〒860−8603 熊本市中央区二の丸1番2号熊本合同庁舎1号館
    平成27年1月5日以降〒860−8603 熊本市西区春日2丁目10番1号熊本地方合同庁舎B棟
    熊本国税局総務部会計課経費係 小佐井 洋行 電話096−354−6171
  2. (2)〜(3) 第1号3(2)〜(3)に同じ。
  3. (4) 入札書の受領期限 平成27年2月5日17時00分まで。ただし、入札書を持参する場合は開札の日時までとする。
  4. (5) 開札の日時及び場所 平成27年2月6日14時00分熊本国税局入札室

4 第1号4に同じ。

5 Summary

  1. (1),(4)〜(6)and(8) The same with the Notice (No.3)
  2. (2) Classificationof the services to be procured:71,27
  3. (3) Nature andquantity of the services to be required:Data entry, Fromthe first group through thesecond group.
  4. (7) Time-limit for tender:5:00 PM, February 5,2015 in case of by mail,2:00 PM, February 6,2015 in case of by hand.
  5. (9) Contact point for the notice:Hiroyuki Kosai. Procurement Section,AccountsDivision,Kumamoto Regional Taxation Bureau,1-2 Ninomaru Chuo-kuKumamoto City 860-8603 Japan,TEL 096-354-6171 From January 5,2015. 2-10-1 Kasuga Kumamoto Nishi-Ku 860-8603 Japan

○第6号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 26
  2. (2) 購入物品及び予定数量
     事務用消耗品 一式
  3. (3) 第1号1(3)に同じ。
  4. (4) 納入期間 平成27年4月1日から平成28年3月31日までの間
  5. (5) 納入場所 支出負担行為担当官が指定する場所
  6. (6) 入札方法 入札においては、各者において設定する上記1(2)の購入物品ごとの単価を根拠とし、当局が提示する予定数量の対価を入札金額とすること。 なお、落札決定に当たっては、入札書に記載された金額に当該金額の8パーセントに相当する額を加算した金額(当該金額に1円未満の端数があるときは、その端数金額を切り捨てるものとする。)をもって落札価格とするので、入札者は、消費税及び地方消費税に係る課税事業者であるか免税事業者であるかを問わず、見積もった契約金額の108分の100に相当する金額を入札書に記載すること。

2 競争参加資格

  1. (1)〜(2) 第1号2(1)〜(2)に同じ。
  2. (3) 平成25・26・27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「物品の販売」の「A」又は「B」等級に格付けされ、九州・沖縄地域の競争参加資格を有する者、又は当該競争参加資格審査を受けていない者で、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、競争参加資格者名簿に登載された者であること。
  3. (4)〜(6) 第3号2(4)〜(6)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
     〒860−8603 熊本市中央区二の丸1番2号
     熊本合同庁舎1号館
     平成27年1月5日以降
     〒860−8603 熊本市西区春日2丁目10番1号 熊本地方合同庁舎B棟 熊本国税局総務部 会計課用度係 松山 幸太
    電話096−354−6171
  2. (2) 入札説明の期間及び場所 平成27年2月19日17時00分まで、上記場所で随時行う。
  3. (3) 証明書等の受領期限 平成27年2月19日17時00分まで。
  4. (4) 入札書の受領期限 平成27年2月20日17時00分まで。
  5. (5) 開札の日時及び場所 平成27年2月23日 10時00分 熊本国税局入札室

4 その他 第1号4に同じ。

5 Summary

  1. (1), (6)1,2,45and(8)The same withthe Notice(No.3)
  2. (2) Classification of the services to be procured:26
  3. (3) Nature and quantity of the products To bepurchased:Business stationery etc,1 set.
  4. (4) Delivery period:From? April 1, 2015 throughMarch 31,2016.
  5. (5) Delivery place:The place specified by the Deputy Assistant Regional Commissioner.
  6. (6)3 have Grade ″A or B in the Selling″ in termsof the qualification for participatingin tenders by Organizations in theKyusyu・Okinawa area related to the Ministry of Finance (Single qualificationfor every ministry and agency)in the fiscal year 2013、2014 and 2015.
  7. (7) Time-limit for tender:5:00 PM, February 20,2015.
  8. (9) Contact point for the notice: KoutaMatsuyama. Procurement Section,Accounts Division,Kumamoto Regional Taxation Bureau,1-2 Ninomaru Chuo-ku Kumamoto City 860-8603Japan,TEL 096-354-6171 From January 5,2015. 2-10-1 Kasuga Kumamoto Nishi-Ku 860-8603 Japan

○第7号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 02
  2. (2) 購入物品及び予定数量
     自動車燃料油 一式
  3. (3)〜(6) 第6号1(3)〜(6)に同じ。

2 競争参加資格

  •  第6号2に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1)〜(4) 第6号3(1) 〜(4)に同じ。
  2. (5) 開札の日時及び場所 平成27年2月23日15時00分熊本国税局入札室

4 その他

  •  第1号4に同じ。

5 Summary

  1. (1),(4)〜(9) Thesame with the Notice(No.6)
  2. (2) Classification of the products to be
    procured:02
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased:Gasolineetc,1 set.

○第8号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 26
  2. (2) 購入物品及び予定数量
     プリンタ及び自動製版印刷機用消耗品 一式
  3. (3)〜(6) 第6号1(3)〜(6)に同じ。

2 競争参加資格

  •  第6号2に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 第6号3(1)に同じ。
  2. (2) 入札説明の期間及び場所 平成27年2月20日17時00分まで、上記場所で随時行う。
  3. (3) 証明書等の受領期限 平成27年2月20日17時00分まで。
  4. (4) 入札書の受領期限 平成27年2月23日17時00分まで。
  5. (5) 開札の日時及び場所 平成27年2月24日 14時00分熊本国税局入札室

4 その他

  •  第1号4に同じ。

5 Summary

  1. (1),(4)〜(6), (8)and(9) The same with the
    Notice(No.6)
  2. (2) Classification of the products to be
    procured:26
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased:Tonercartridge etc for printer and duplicator,1 set.
  4. (7) Time-limit for tender:5:00 PM,
    February 23,2015.

○第9号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 14
  2. (2) 購入等件名及び数量
     モノクロ複合機の購入等 45台
  3. (3) 第1号1(3)に同じ。
  4. (4) 履行期間 平成27年4月1日から平成32年3月31日まで
  5. (5)〜(6) 第6号1(5)〜(6)に同じ。

2 競争参加資格

  •  第6号2に同じ。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書の交付場所及び問い合わせ先
     〒860−8603 熊本市中央区二の丸1番2号 熊本合同庁舎1号館
    平成27年1月5日以降 〒860−8603 熊本市西区春日2丁目10番1号 熊本地方合同庁舎B棟 熊本国税局総務部会計課用度係 加藤 圭介 電話096−354−6171 
  2. (2)〜(3) 第4号3(2)〜(3)に同じ。
  3. (4) 入札書の受領期限 平成27年2月9日17時00分まで。
  4. (5) 開札の日時及び場所 平成27年2月10日 10時00分熊本国税局入札室

4 その他

  •  第1号4に同じ。

5 Summary

  1. (1),(5),(6) and(8) The same with theNotice(No.6)
  2. (2) Classificationof the products to be
    procured:14
  3. (3) Natureand quantity of the products to Be purchased: Monochromaticmultifunction copier etc total of 45 sets.
  4. (4) Fulfillment period:From April 1,2015 through March 31,2020
  5. (7) Time-limit for tender:5:00PM,February 9,2015.
  6. (9) Contact pointfor the notice:keisuke katoh.Procurement Section,Accounts Division,Kumamoto Regional TaxationBureau,1-2 Ninomaru Chuo-ku Kumamoto City 860-8603 Japan, Tel 096-354-6171 From January 5,2015. 2-10-1 KasugaKumamoto Nishi-Ku 860-8603 Japan

○第10号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 51
  2. (2) 購入等件名及び数量
     自動車保守管理委託業務
  3. (3) 第1号1(3)に同じ。
  4. (4)〜(5) 第3号1(4)〜(5)に同じ。
  5. (6) 第6号1(6)に同じ。

2 競争参加資格

  1. (1)〜(2) 第6号2(1)〜(2)に同じ。
  2. (3) 平成25・26・27度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、業種区分が「役務の提供等」であり、かつ、営業品目が「車両整備」であって「A」,「B」又は「C」等級に格付けされ、九州・沖縄地域の競争参加資格を有する者、又は当該競争参加資格審査を受けていない者で、入札書の受領期限までに競争参加資格審査を受け、競争参加資格者名簿に登載された者であること。
  3. (4)〜(6) 第6号2(4)〜(6)に同じ。

3 入札書の提出場所等

  •  第9号3(1)に同じ。
  1. (2) 入札説明の期間及び場所 平成27年2月16日17時00分まで、上記場所で随時行う。
  2. (3) 証明書等の受領期限 平成27年2月16日17時00分まで。
  3. (4) 入札書の受領期限 平成27年2月19日17時00分まで。
  4. (5) 開札の日時及び場所 平成27年2月20日
    10時00分 熊本国税局入札室

4 その他

  1. (1)〜(4) 第1号4(1)〜(4)に同じ。
  2. (5) 落札者の決定方法 予算決算及び会計令第79条の規定に基づいて作成された予定価格の制限の範囲内で、最低価格をもって有効な入札を行った者を落札者とする。ただし、落札者となるべき者の入札価格によっては、その者により当該契約の内容に適合した履行がなされないおそれがあると認められるとき、又はその者と契約を締結することが公正な取引の秩序を乱すこととなるおそれがあって著しく不適当であると認められるときは、予定価格の制限の範囲内の価格をもって入札した他の者のうち最低の価格をもって入札した者を落札者とすることがある。
  3. (6)〜(7) 第1号4(6)〜(7)に同じ。

5 Summary

  1. (1),(4)〜(6)1245and(8) The same with theNotice(No.6)
  2. (2) Classificationof the services to be procured:51
  3. (3) Natureand quantity of the services to be required: maintenance management business of Motor Vehicles.
  4. (6) Qualificationfor participating in the tendering procedures:A person having a bidparticipation qualification is the person who raises below it:
    1. 3 have Grade “A、 B or C in Vehicle maintenance ofoffer of Services etc” in terms of thequalification for participating in tenders by Organizations in Kyusyu・Okinawa area related to Ministry of Finance (Single qualificationfor every ministry and agency)in the fiscal years 2013,2014and 2015.
  5. (7) Time-limitfor tender:5:00PM,February 19,2015.
  6. (9) The same withthe Notice(No.9)