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一般競争入札公告

次のとおり一般競争入札に付します。
 平成26年12月11日
  支出負担行為担当官
     名古屋国税局総務部次長 小谷 雅弘
◎調達機関番号 015 ◎所在地番号 23

○第1号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 71、27
  2. (2) 購入等件名及び数量 データエントリー業務(AコースからDコース)
  3. (3) 調達案件の仕様等 入札説明書による。
  4. (4) 履行期間 平成27年4月1日から平成28年3月31日まで。
  5. (5) 履行場所 入札説明書による。
  6. (6) 入札方法 入札は、AコースからDコースまで各コースごとに入札に付する。
       落札決定に当たっては、入札書に記載された金額に当該金額の8パーセントに相当する額を加算した金額(当該金額に1円未満の端数があるときは、その端数金額を切り捨てるものとする。)をもって落札価格とするので、入札者は、消費税に係る課税事業者であるか免税事業者であるかを問わず、見積もった契約金額の108分の100に相当する金額を入札書に記載すること。

2 競争参加資格

  1. (1) 予算決算及び会計令第70条の規定に該当しない者であること。
      なお、未成年者、被保佐人又は被補助人であって、契約締結のために必要な同意を得ている者は、同条中、特別の理由がある場合に該当する。
  2. (2) 予算決算及び会計令第71条の規定に該当しない者であること。
  3. (3) 競争参加資格
      平成25・26・27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、資格の種類  が「役務の提供等」であって、「B」又は「C」等級に格付けされ、東海・北陸地域の競争参加資格を有する者であること。
  4. (4) 各省各庁から指名停止等を受けていない者(支出負担行為担当官が特に認める者を含む。)であること。
  5. (5) 経営の状況又は信用度が極度に悪化していないと認められる者であり、適正な契約の履行が確保される者であること。
  6. (6) 予算決算及び会計令第73条の規定に基づき、支出負担行為担当官が定める資格を有する者であること。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書及び仕様書の交付場所及び問い合わせ先
      〒460−8520 名古屋市中区三の丸三丁目3番2号名古屋国税局総務部会計課経費第一係 松井 忠之 電話052-951-3511 内線3542
  2. (2) 入札説明の期間及び場所 平成27年2月2日午後4時まで、上記場所で随時行う。
  3. (3) 入札書の受領期限 平成27年2月3日午後4時まで。ただし、入札書を持参する場合は開札の日時までとする。
  4. (4) 開札の日時及び場所 平成27年2月4日午後2時 名古屋国税総合庁舎地下1階入札会場

4 その他

  1. (1) 入札及び契約手続において使用する言語及び通貨 日本語及び日本国通貨に限る。
  2. (2) 入札保証金及び契約保証金 免除。
  3. (3) 入札の無効 本公告に示した競争参加資格のない者のした入札及び入札に関する条件に違反した入札。
  4. (4) 契約書作成の要否 要。
  5. (5) 落札者の決定方法 予算決算及び会計令第79条の規定に基づいて作成された予定価格の制限の範囲内で、最低価格をもって入札を行った者を落札者とする。ただし落札者となるべき者の入札価格によっては、その者により当該契約の内容に適合した履行がされないおそれがあると認められるとき、又はその者と契約を締結することが公正な取引の秩序を乱すこととなるおそれがあって著しく不適当であると認められるときは、予定価格の制限の範囲内の価格をもって入札した他の者のうち最低の価格をもって入札した者を落札者とすることがある。
  6. (6) 手続における交渉の有無 無。
  7. (7) 競争参加資格の申請の時期及び場所 「競争参加者の参加に関する公示」(平成26年3月28日付官報)に記載されている時期及び場所のとおり。
  8. (8) その他 詳細は入札説明書による。

5 Summary

  1. (1) Official in charge of disbursement of the procuring entity: Masahiro Kotani Deputy Assistant Regional Commissioner.
    (Management and Coordination).
    Nagoya Regional Taxation Bureau.
  2. (2) Classification of the services to be procured: 71, 27
  3. (3) Nature and quantity of the services to be required: Data entry, From the A course through the D course.
  4. (4) Fulfillment period: From April 1, 2015 through March 31, 2016.
  5. (5) Fulfillment place: Refer to the Tender Explanation.
  6. (6) Qualification for participating in the tendering procedures : Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall ;
    1. 1 Not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting.
      Furthermore, minors, Person under Conservator ship or Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause.
    2. 2 Not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting.
    3. 3Have Grade “ B or C” in offer of Services”in terms of the qualification for participating in tenders by Organizations in the Toukai・Hokuriku area related to the Ministry of Finance (Single qualification for every ministry and agency) in the fiscal year 2013, 2014 and 2015.
    4. 4Have not received suspension of designated contractor status, etc. from any ministry or agency (including person specially qualified by official in charge of disbursement of the procuring entity).
    5. 5Guarantee to perform properly the contract, provided that the business situation or trustworthiness is deemed not to have significantly deteriorated.
    6. 6Meet the qualification requirements which the Deputy Assistant Regional Commissioner may specify in accordance with Article 73 of the Cabinet Order.
  7. (7) The deadline for tender: 4:00PM, February 3, 2015 in case by mail,2:00PM, February 4, 2015 in case by hand.
  8. (8) Other: For details concerning this tender refer to the Tender explanation.
  9. (9) Contact point for the notice : Tadashi  Matsui, Procurement Section, Accounts Division, Nagoya Regional Taxation Bureau,3-3-2 Sannomaru Naka-ku,Nagoya,460-8520,Japan,tel.no.052-951-3511 ex.3542

○第2号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 26
  2. (2) 購入等件名及び数量 名古屋国税局等で使用する電気の供給業務(1コースから6コース)
  3. (3) 調達案件の仕様等 入札説明書による。
  4. (4) 履行期間 平成27年4月1日から平成28年3月31日まで。
  5. (5) 履行場所 入札説明書による。
  6. (6) 入札方法 入札は、1コースから6コースまでコースごとに実施する。
       落札決定に当たっては、入札書に記載された金額に当該金額の8パーセントに相当する額を加算した金額(当該金額に1円未満の端数があるときは、その端数金額を切り捨てるものとする。)をもって落札価格とするので、入札者は、消費税に係る課税事業者であるか免税事業者であるかを問わず、見積もった金額の108分の100に相当する金額を入札書に記載すること。

2 競争参加資格等

  1. (1) 予算決算及び会計令第70条の規定に該当しない者であること。
      なお、未成年者、被保佐人又は被補助人であって、契約締結のために必要な同意を得ている者は、同条中、特別の理由がある場合に該当する。
  2. (2) 予算決算及び会計令第71条の規定に該当しない者であること。
  3. (3) 競争参加資格
    1. [1]1コース、2コース、4コース、5コース及び6コース
         平成25・26・27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、資格の種類  が「物品の販売」であって、「A」又は「B」等級に格付けされ、東海・北陸地域の競争参加資格を有する者であること。
    2. [2]3コース
         平成25・26・27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、資格の種類  が「物品の販売」であって、「A」、「B」又は「C」等級に格付けされ、東海・北陸地域の競争参加資格を有する者であること。
  4. (4)電気事業法第3条第1項の規定に基づき一般電気事業者としての許可を得ている者又は同法第16条の2第1項の規定に基づき特定規模電気事業者としての届出を行っている者であること。
  5. (5) 省CO2化の要素を考慮する観点から、入札説明書に記載する基準を満たすこと。
  6. (6) 経営の状況又は信用度が極度に悪化していないと認められる者であり、適正な契約の履行が確保される者であること。
  7. (7) 各省各庁から指名停止等を受けていない者(支出負担行為担当官が特に認める者を含む。)であること。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書及び仕様書の交付場所及び問い合わせ先
      〒460−8520 愛知県名古屋市中区三の丸三丁目3番2号 名古屋国税局総務部会計課経費第一係 松井 忠之 電話052-951-3511 内線3542
  2. (2) 入札説明の期間及び場所 平成27年2月3日午後4時まで、上記場所で随時行う。
  3. (3) 入札書の受領期限 平成27年2月4日午後4時まで。ただし、入札書を持参する場合は開札の日時までとする。
  4. (4) 開札の日時及び場所 平成27年2月5日午前10時 名古屋国税総合庁舎地下1階入札会場

4 その他

  1. (1) 入札及び契約手続において使用する言語及び通貨 日本語及び日本国通貨に限る。
  2. (2) 入札保証金及び契約保証金 免除。
  3. (3) 入札の無効 本公告に示した競争参加資格のない者のした入札及び入札に関する条件に違反した入札。
  4. (4) 契約書作成の要否 要。
  5. (5) 落札者の決定方法 予算決算及び会計令第79条の規定に基づいて作成された予定価格の制限の範囲内で、最低価格をもって入札を行った者を落札者とする。ただし落札者となるべき者の入札価格によっては、その者により当該契約の内容に適合した履行がされないおそれがあると認められるとき、又はその者と契約を締結することが公正な取引の秩序を乱すこととなるおそれがあって著しく不適当であると認められるときは、予定価格の制限の範囲内の価格をもって入札した他の者のうち最低の価格をもって入札した者を落札者とすることがある。
  6. (6) 手続における交渉の有無 無。
  7. (7) 競争参加資格の申請の時期及び場所 「競争参加者の参加に関する公示」(平成26年3月28日付官報)に記載されている時期及び場所のとおり。
  8. (8) その他 詳細は入札説明書による。

5 Summary

  1. (1) Official in charge of disbursement of the procuring entity: Masahiro Kotani Deputy Assistant Regional Commissioner.
    (Management and Coordination).
    Nagoya Regional Taxation Bureau.
  2. (2) Classification of the products to be procured: 26
  3. (3) Nature and quantity of the products to be purchased : Electricity to be used by Nagoya Regional Taxation Bureau, etc. from the first course through the sixth course.
  4. (4) Fulfillment period: From April 1, 2015 through March 31, 2016.
  5. (5) Fulfillment place: Refer to the Tender Explanation.
  6. (6) Qualification for participating in the tendering procedures : Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall ;
    1. 1 Not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting. Furthermore, minors, Person under Conservator or Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause.
    2. 2 Not come under Article 71 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting.
    3. 3[The first course, the second course,the fourth course, the fifth course and the sixth course ]have Grade“A or B ”[the third course] have Grade“A or B or C” in the selling in terms of the qualification for participating in tenders by Organizations in the Toukai・Hokuriku area related to the Ministry of Finance (Single qualification for every ministry and agency) in the fiscal year 2013, 2014 and 2015.
    4. 4Have permission to be a general electric enterprise in accordance with Article 3, Section 1 of the Electricity Utilities Industry Law, or have registered as a specified scale electric enterprise in accordance with Article 16-2, Section 1 of the same law;
    5. 5Fulfill the requirement mentioned in the tender manual that are stated form the viewpoint of reducing CO2;
    6. 6Guarantee to perform properly the contract, provided that the business situation or trustworthiness is deemed not to have significantly deteriorated.
    7. 7Have not received suspension of designated contractor status, etc. from any ministry or agency(including person specially qualified by official in charge of disbursement of the procuring entity).
  7. (7) The deadline for tender: 4:00PM, February 4, 2015 in case by mail, 10:00AM, February 5, 2015 in case by hand.
  8. (8) Other: For details concerning this tender refer to the Tender explanation.
  9. (9) Contact point for the notice: Tadashi Matsui, Procurement Section, Accounts Division, Nagoya Regional Taxation Bureau, 3-3-2 Sannomaru Naka-ku, Nagoya, 460-8520, Japan, tel.no.052-951-3511 ex.3542

○第3号

1 調達内容

  1. (1) 品目分類番号 75
  2. (2) 購入等件名及び数量 独身寮の管理及び清掃等業務(第1コースから第3コース)
  3. (3) 調達案件の仕様等 入札説明書による。
  4. (4) 履行期間 平成27年4月1日から平成28年3月31日まで。
  5. (5) 履行場所 入札説明書による。
  6. (6) 入札方法 入札は、第1コースから第3コースまで各コースごとに入札に付する。
       落札決定に当たっては、入札書に記載された金額に当該金額の8パーセントに相当する額を加算した金額(当該金額に1円未満の端数があるときは、その端数金額を切り捨てるものとする。)をもって落札価格とするので、入札者は、消費税に係る課税事業者であるか免税事業者であるかを問わず、見積もった契約金額の108分の100に相当する金額を入札書に記載すること。

2 競争参加資格

  1. (1) 予算決算及び会計令第70条の規定に該当しない者であること。
      なお、未成年者、被保佐人又は被補助人であって、契約締結のために必要な同意を得ている者は、同条中、特別の理由がある場合に該当する。
  2. (2) 予算決算及び会計令第71条の規定に該当しない者であること。
  3. (3) 競争参加資格
    1.  [1]第1コース及び第2コース
        平成25・26・27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、資格の種類が「役務の提供等」で営業品目が「建物管理等各種保守管理」又は「その他」であって、「A」、「B」又は「C」等級に格付けされ、東海・北陸地域の競争参加資格を有する者であること。
    2.  [2]第3コース
        平成25・26・27年度財務省競争参加資格(全省庁統一資格)において、資格の種類が「役務の提供等」で営業品目が「建物管理等各種保守管理」又は「その他」であって、「A」、「B」、「C」又は「D」等級に格付けされ、東海・北陸地域の競争参加資格を有する者であること。
  4. (4) 各省各庁から指名停止等を受けていない者(支出負担行為担当官が特に認める者を含む。)であること。
  5. (5) 経営の状況又は信用度が極度に悪化していないと認められる者であり、適正な契約の履行が確保される者であること。
  6. (6) 予算決算及び会計令第73条の規定に基づき、支出負担行為担当官が定める資格を有する者であること。

3 入札書の提出場所等

  1. (1) 入札書の提出場所、契約条項を示す場所、入札説明書及び仕様書の交付場所及び問い合わせ先
      〒460−8520 名古屋市中区三の丸三丁目3番2号名古屋国税局総務部会計課経費第一係長峰 崇 電話052-951-3511 内線3543
  2. (2) 入札説明の期間及び場所 平成27年2月3日午後4時まで、上記場所で随時行う。
  3. (3) 機能等証明書の受領期限 平成27年2月4日午後4時まで。
  4. (4) 入札書の受領期限 平成27年2月5日午後4時まで。ただし、入札書を持参する場合は開札の日時までとする。
  5. (5) 開札の日時及び場所 平成27年2月6日午後2時00分名古屋国税総合庁舎地下1階入札会場

4 その他

  1. (1) 入札及び契約手続において使用する言語及び通貨 日本語及び日本国通貨に限る。
  2. (2) 入札保証金及び契約保証金 免除。
  3. (3) 入札の無効 本公告に示した競争参加資格のない者のした入札及び入札に関する条件に違反した入札。
  4. (4) 契約書作成の要否 要。
  5. (5) 落札者の決定方法 予算決算及び会計令第79条の規定に基づいて作成された予定価格の制限の範囲内で、最低価格をもって入札を行った者を落札者とする。ただし落札者となるべき者の入札価格によっては、その者により当該契約の内容に適合した履行がされないおそれがあると認められるとき、又はその者と契約を締結することが公正な取引の秩序を乱すこととなるおそれがあって著しく不適当であると認められるときは、予定価格の制限の範囲内の価格をもって入札した他の者のうち最低の価格をもって入札した者を落札者とすることがある。
  6. (6) 手続における交渉の有無 無。
  7. (7) 競争参加資格の申請の時期及び場所
      「競争参加者の資格に関する公示」(平成26年3月28日付官報)に記載されている時期及び場所のとおり。
  8. (8) その他 詳細は入札説明書による。

5 Summary

  1. (1) Official in charge of disbursement of the procuring entity : Masahiro Kotani Deputy Assistant Regional Commissioner.
    (Management and Coordination).
    Nagoya Regional Taxation Bureau.
  2. (2) Classification of the services to be procured : 75
  3. (3) Nature and quantity of the services to be required: Management and cleaning etc. Work of dormitories, From the first course through the third course.
  4. (4) Fulfillment period : From April 1,2015 through March 31,2016.
  5. (5) Fulfillment place : Refer to the Tender Explanation.
  6. (6) Qualification for participating in the tendering procedures : Suppliers eligible for participating in the proposed tender are those who shall ;
    1. 1 Not come under Article 70 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting.
      Furthermore, minors, Person under Conservator ship or Person under Assistance that obtained the consent necessary for concluding a contract may be applicable under cases of special reasons within the said clause.
    2. 2 Not come under Article71 of the Cabinet Order concerning the Budget, Auditing and Accounting.
    3. 3 [The first course and the second course ]have Grade“A or B or C”[the third course ]have Grade“A or B or C or D”in offer of Services”in terms of the qualification for participating in tenders by Organizations in the Toukai・Hokuriku area related to the Ministry of Finance (Single qualification for every ministry and agency) in the fiscal year 2013, 2014 and 2015.
    4. 4 Have not received suspension of designated contractor status, etc. From any ministry or agency(including person specially qualified by official in charge of disbursement of the procuring entity).
    5. 5 Guarantee to perform properly the contract, provided that the business situation or trustworthiness is deemed not to have significantly deteriorated.
    6. 6 Meet the qualification requirements which the Deputy Assistant Regional Commissioner may specify in accordance with Article 73 of the Cabinet Order.
  7. (7) The deadline for tender : 4:00PM, February 5, 2015 in case of by mail: 2:00PM, February 6, 2015 in case of by hand.
  8. (8) Other : For details concerning this tender refer to the Tender explanation.
  9. (9) Contact point for the notice : Takashi Nagamine, Procurement Section, Accounts Division, Nagoya Regional Taxation Bureau,3-3-2Sannomaru Naka-ku, Nagoya, 460-8520,Japan,tel.no.052-951-3511 ex.3543